HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

én kibírom két napig alvás nélkül. bibibi.

2008.08.04. 03:09 fruzs.

de nem direkt. =D

megállapítom, hogy nekem alvás zavarom van. az egész tegnapot.. vagyis tegnap elöttet.. mert elmúlt éjfél. végig ugráltam. egész nap utaztam.. aludtam éjjel? nemigen.. nembaj, néztem tornádós müsort =D megérte. most épp "hogyan készült? - fogkefe" müsort élvezem =D várom a folytatást..

a tegnapról (ami tegnap elött)

hogy pontosítsak az a nap amikor vártam a festő hívását. és elterveztem a jókis koncert napom. =D

kimentem végül gödörbe.. olvasni. akárhányszor neki állok egy könyvnek mindig elolvasom az utolsó mondatát.. ez ilyen kényszer =D na mostis ezt tettem. na és miről szólt az utolsó 80 oldal? vajon mi lesz a vége.. azaz az utolsó mondat. szóval az utolsó 80 oldal (ami a könyv 1/3-a =) arról szólt nekem, hogy "vedd már észre te f***, ********" =D azért élveztem.

aztán tomival kimentem a margitszigetre. és bele másztunk a mocskos szökőkútba és bele esett az mp3-am =D de megtanult már az idők folyamán úszni, szóval túlélte.

aztán hazatémferegtem a hétvégei vonat közlekedéssel. összeszedtem a cuccom és ismét igénybe vettem a jókis hétvégitömegközlekedést. aztán ma azaz tegnap anyáékkal elmentünk megnézni a házat.. és kiválasztottuk a csodás bordó színt a nappalinak. csudaszép. -.- nomind1.. nem csak az én házam. majd megszokom.

aztán holnap (azaz ma) kelhetek 7kor.. de lehet, hogy lese fekszem? =D a harmadik napot már nem bírnám.. szóval még végignézem a fogkefe sörték behelyezését a műanyag lapba és megpróbálok aludni.

jaj ma még mi történt..azaz tegnap. a drága gitáromnak lelkecskémnek.. elpattant a drága húrja és fogalmam sincs hogy, de elvágta a kezem. és kishíjján eltörtem a lábkisujjam/kislábujjam amikor belerúgtam ijedtemben az ágyba. =D de legalább a szemem megvan. =D

a kutyám meg büdös. és felakar jönni az ágyra. uh..

na megyek.. holnap hosszú napom lesz.. csak még keresek valami szép képet.. mert régen nem raktam be. pill. =D

hát ez nem szép, de körülbelül így érzem magam. =D

jaj p.s: rékaa, tudom, hogy nem olvasod, de szólok, hogy holnap azaz ma.. felkeltelek 8kor. =D telefonon ugye.. szóval nem megyek le a balatonra. ne értsd félre =D és hogy ne utálj meg majd beszélhetünk egész végig a kisszerelmecskédről =D hiányzol </3 és mégcsak tegnap mentél el XD najó.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr81599291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alvó Nap 2008.08.10. 15:24:01

hihi :) te is hiányoztál :( de már itthon vagyok!! ^^ most még pakolok, meg ilyenek :D este beszélünk :)
süti beállítások módosítása