HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

mintha álmodnék..

2008.10.15. 22:07 fruzs.

 

Mikor a távolságtartást kellett illusztrálnia, két haragos szemet rajzolt, köztük vörös lángokkal. A féltékenységről szóló rajza egy lábakkal ellátott náci szimbólum volt. A magányos ábrázolására egy szűk utcát rajzolt, melyet az oldalain álló, két hatalmas felhőkarcoló törpített el. A fájdalom számára egy hátgerinc volt, melyhez egy agy és egy szív kapcsolódott. A biztonság ábrázolására körben ülő barátokat rajzolt, a megadás mellett pedig egy férfit látunk, akiből ragyogó fény árad. A levertség mellé egy esernyőt rajzolt, amelyet nyakkendők vesznek körül. Az eltökélt illusztrálására egy lábat rajzolt, amint rálép egy fecskendőre.

Valamelyik nap voltam a várban. Felmentem és csak rajzoltam, rajzoltam, rajzoltam. Közben láttam a szmogos várost, amitől a Parlamentig alig lehetett ellátni.. de már megszokhattuk. Addig a pár óra erejéig nem foglalkoztam senkivel és semmivel, csak magammal. Nem érdekelt senki.. se a rengeteg turista, se a sok helyi idegenvezető.. elmúlt napjaim legjobb órái voltak. Szükségem volt erre, annyi ember vesz körül nap mint nap, csak általában azok nem akik tényleg számítanak nekem, szeretlek titeket és téged.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr17716048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása