HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

az érzést hívja, de az nem figyel.

2008.08.11. 00:13 fruzs.

..és tudom, barátom, hogy téged sem érdekel.

holnapután iron maiden.. holnapután iron maiden. salalalalalááá.

a mai napról.. különös érzés felkelni, majd jókedvűen énekelni =D a semmiért.. a semmiből jött jókedvvel. [ellnézést az esetleg felmerülő helyesírási hibákért.. az utóbbi mondatban visszaolvasva négyet találtam*kijavítottam* innentől nem figyelek rá :]

aztán különös érzés rájönni, hogy elvan állítva az órád =D és a délutáni találkozóig van még 7231693721 órád. ami közben belehalsz az unalomba és nézegeted azokat a képeket amik as i lay dyingon készültek és hallgatod azt, hogy milyen jó volt. itt már irigy is lettem. szóval eddig irigység meg unalom vegyült bennem =D

aztán jött ááh. elegem van. nincs kedvem írni XD majd írok valamikor... a mai nap lényege úgyis csak az volt, hogy voltam moziban XD X-akták. ÉS NEM FÉLTEM! csak izgultam..

az altatódal mára, gyerekek:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr90610004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása