HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

hiányzik az élet.

2008.08.23. 23:24 fruzs.

úgy álltam neki ennek a bejegyzésnek, hogy én mekkora kritikát fogok írni egy bizonyos filmről.. de nincs jogom hozzá. úgyhogy nem fogok. háháá. jól megadtam nekik =D

szeretnék fényképezni. olyan sok jó képet lehetne csinálni.. ajj. persze ezzel nem azt mondom, hogy jó képeket csinálok/csinálnék. de jó lenne megadni az esélyt :P veszek egy fényképezőt. innentől gyüjtök :] igen.

akkora vihar van!!!! pont akkor amikor relaxáltam, ugye. gyertya, björk.. erre: drzsdrrrr. és ennyi. elkezd szakadni az eső.. az én kikapcsolódásomnak meg lőttek. ugyebár.. most próbálok ehhez hangolódni death metál muzsikával =D

most rakom képet. őm. verset is.

Én nem tudom, mi fenyeget
az estek csipkés árnyain;
mint romló halról a legyek,
szétszállnak tőle álmaim.

És nem tudom, mily dajkahang
cseng a szivembe csendesen:
nyugodj, hiszen csak este van
s mitől is félnél, kedvesem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr40629824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása