HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

a nyuszi meg a télapó is csak bólint, hogy hát ez van..

2008.08.06. 15:48 fruzs.

Talán szeretünk szenvedni, talán belénk van programozva. Mert e nélkül talán nem éreznénk, hogy vagyunk. Hogy is mondják? Miért csapkodom magam ostorral? Mert annyira eszméletlenül jó, amikor abbahagyom.

nézem a tv-t és MINDENHOL! (majdnem) olyan mintha az én érzelmi életemet tárgyalnák. eléggé fura, de legalább gyűjtök tanácsokat. pl. létezik barátág szerelem után? szerintem csak úgy, ha mindkét félnek teljesen elmúltak az érzelmei, mert amíg az egyik fél érez valamit, addig ő mindig abban fog reménykedni, hogy lesz folytatás.. de viszont barátságból sem lesz szerelem. szerintem. és pont egy olyan ember nyilatkozott a tvben akit én nem nagyon szeretek. enyhén szólva.. és egyetértettem vele. najó. csak ennyit akartam erről leírni.

annyira jó. egyedül vagyok itthon és végre jól érzem magam olvasom..kiélem a kreativításom =D azthiszem erre szükségem volt. péntekig így is lesz..aztán lehet megyek a barátnőmhöz balatonra. csináltam smile-s muffinokat. olyan édesek =D bár biztos szar az ízük.. még sülnek.

csapó vége.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr31603689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása