HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

my sad nights? no.no. but maybe...oh no.

2008.07.25. 00:14 fruzs.

 szemtől hátba.

úgy látszik ezt már nem fogjuk megbeszélni. a fene egye meg a néha rám jövő tappintatosságot. a hétfői találkozásnál látván jókedvét, nem kezdtem bele. milyen az én szerencsém/ő? ma elalszik. vagyis nem úgy aludt el, hogy találkoztunk és közben. bár az feltenné a koronát =D hanem úgy, hogy későn kelt. esély, hogy megbeszéljük? 0.

majd talán holnap.. talán.

mikor rádöbbentem e szörnyű hír lesújtóságára, feltettem egy kérdést a rékának.

- van-e kedved megnézni a my blueberry nights-ot?

- van.

erre jobb kedvem lett =D a művész moziban néztük meg. nekem nagyonnagyon tetszett <3 rékának kevésbe :( olyan jó, hogy minden egyes részletnek van jelentése.. és elgondolkodtat az egész ésésés <3 most éppen bűncselekményt követek el. letöltöm. angolul. úgy az igazi. nem mintha magyarul fenn lenne a neten =D


 

 

 

 

 

 

 

 

 hihetetlenül szentimentális lettem mostanában =S kezdem magam megsajnálni =D no mind1. ilyen korszaknak is kell lenni az életben. de remélem azért nem sokáig. =D

A kérdés, a pont, a nyom zseniális
a kereső ember szentimentális

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr93584498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása