HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

süss fel nap. fényes nap..

2008.07.25. 23:55 fruzs.

még mindig kínoz az idő.

ma itt volt :) beszéltünk-e? mondhatni.. egyértelműen az én gyávaságom akadályozta azt, hogy tisztázzunk mindent. mert, oké. belekezdtem. az összes kérdésre amit feltett egy szavas választ tudtam adni. és ugye két ember kell ahhoz, hogy tisztázzuk a dolgokat.

[1 perc szünet]

azis lehet, hogy túl komolyan vettem a dolgot.. és ez minden kapcsolatban ami hosszabb ideje tart így van. mert ugye az a szerelem ami az elején van.. hát az.. gyengül? vagy kevésbé izgalmassá válik? majd pár év múlva talán megtudom.. több tapasztalattal.

lehetne már jobb idő. kezdem unni. az elején volt egy kis jó hangulata. vagyis legalább olyan ami illett az enyémhez. de már igazán kisüthetnél napocska.

 

 ... a rádióban esik

tejjel kiflit, ha megyek a boltba.

lenyeltem egy két forintost.

hogy telefonáljak a magányomba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr29586035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása