HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

lovakkal jöttél viszockij. [miért ez? ez jutott eszembe]

2008.08.20. 00:59 fruzs.

apának nincs komolyabb baja :] mindenesetre nem rák. hála az égnek.

őm.. hát éppen boldog vagyok, mert vége lett a szigetnek a napokban.. és így nem gondolok arra, hogy ott is lehetnék, de nem vagyok =D

legnagyobb dilemma: menjek tüzijátékra vagy ne? ez itt a kérdés.. elegem van a viharokból. tavalyelött és tavaly is szarrá áztam és menekültem az őrült emberek elől =D nincs kedvem megint.. vagyis kedvem van, mert milyen vicces má' nézni a kétségbeesett embereket.. najónem. majd még eldöntöm. de sztem nem. de olyaaan szép. najó.

a napokban történt:


 

 

 

vége. :]

kép, hogy valami értelmes is legyen ebben a bejegyzésben [vagyis nem kép hanem rajz.. de oly' mindegy. :] idézetet, videót, dalszöveget most nem rakom. bezony.

Clockwork Orange [Mechanikus Narancs]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr37623969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása