HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

nekem a vágyam, legyen egy ágyam..

2008.07.26. 20:31 fruzs.

.. és semmi nem érdekel, ne ébressz fel.

a hajnali bejegyzésem kicsit furára sikeredett így visszaolvasva =D de ki kellett írnom magamból..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

felkeltem olyan fél három-három fele.. szal az egész napom el van cseszve =D még mindig pizso/amában vagyok.. és majd csak fürdéshez fogom levenni.. hogy felvegyek egy másikat =D körülbelül ennyi a mai tevékenységem.. próbáltam rajzolni.. de csak vázlatfüzet tönkretevés jött össze. nem tudok mit kezdeni magammal.. de legalább az idő kezd jobb lenni :) mondjuk nem érek vele semmit, ha bennt alszom.. vagy csak simán vagyok. =D holnapra valami értelmes programot kéne csinálni.. majd még kitalálom. de az biztos, hogy korán fogok kellni, hogy sok időm legyen.

van egy tökjó idézetes oldal:  www.citatum.hu és ezt ott találtam:

"Valaki nagy történeteket talál ki magának, igen, és évekig élhet úgy, hogy hisz bennük, nem számít, milyen őrültek, milyen valószínűtlenek, hordozza őket, és kész. Még boldogítóak is. Boldogítóak, és akár soha nem kell szakítani velük. Mégis, eljön egy nap, amikor minden ok nélkül valami megpattan a nagy képzelgő szívében, és ott áll, értetlenül, föl nem foghatja, miért nincs már vele az a mesebeli história, hogyan került rajta kívülre, mintha valaki másnak az őrülete volna, tudván tudva, hogy az a másvalaki ő maga. Ennyi. Olykor elég hozzá valami semmiség. Egy kérdés."

annyira igaz.. legalábbis rám. kiskoromban mindig azt hittem, hogy színész leszek emiatt.. aztán egyszer ki kellett állnom a színpadra. és megfogadtam, hogy soha többet. =D

no ennyi tellett mára =)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr35586982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása