HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

hedonizmus.

2008.10.16. 17:14 fruzs.

hedonista vagyok. képtelen vagyok bármi olyat tenni amihez nincs kedvem. szóval az élvezetet azonosíthatjuk az alvással. a fájdalmat meg az összes többi dologgal.

edzés? haha

föci? ..

borzalmas ez a hét. nem szeretek panaszkodni, de hihetetlen szar. már csak egy nap és hétvége. nem csoda, hogy az átlag napi négy óra alvásommal nem vészelem át.

megtanultam a roulette-et gitározni :) olyan szép szám.

megnéztem az utolsó napok c. filmet másodjára, így, hogy már tisztában vagyok a háttérinformáciokkal. éééés már kibírtam a végéig, annak ellenére, hogy a mondanivalója nagyon jó, megnézhetetlen. [de nekem sikerült]

hiányzol, nem tudom miért, de néha úgy érzem, hogy nekem másra van szükségem, de aztán pár órával később meg azt, hogy rád. miért?? csak annyi kellene az egész kapcsolatba, hogy nem egyet előre, kettőt hátra tempóban kéne haladni a javításán. másfél év. huhu.

próba szerencse.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr75717328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása