HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

az időjárás terrorizál.

2008.07.23. 16:36 fruzs.

a mai napot 3 szóval lehet jellemezni. amik az alábbiak:

  1. tea
  2. takaró
  3. könyv


úgy gondoltam pár perccel ezelőtt, hogy előveszem szépen a gitáromat és megtanulok valami szép melankolikus metál számot. nagy boldogan kiveszem a gitárt. behangolom.. márahogy. szépen megnézek egy tabot. szépen rájövök hogy ezt nem értem. aztán szépen próbálkozok guitar pro-val. aztán szépen feladom. vissza rakom a gitárt a sarokba. és mérgesen elgondolkozom rajta, hogy kéne keresni egy szadista tanárt =D aki ha nem tanulom meg az akkordokat akkor addig rugdos, amíg tökéletes nem lesz. átvitt értelembe. szeretem ezt a tanárt. de a világ nem iron maidenből áll. =D szóval gitár tanár kerestetik.

unatkozom. az elöbb majdnem ott tartottam, hogy elmosogatok. de aztán szerencsére észbekaptam. mondjuk ma úgyis én vagyok a soros. hála az égnek.. de ráér az este. nehogymár kétszer kelljen.

már a cartoon network sem az igazi. mi az hogy valami szar animét választanak fosterék helyett? hmm..

tönkretesz ez az idő.. inkább behúztam a sötétítőt, hogy rózsaszínben lássam a világot =D hála a rózsaszín sötétítőmnek pontpontpont.

Autó fordul, széken a ruhád,
Nézed az utcát, szerintem át
Fogsz ázni mondom, ha ott állsz a gangon,
Dobsz a galamboknak, hadd dobogjon
Valamiért a szívük,
Legyen céljuk, ne mindig higgyük,
Hogy mind csak eszköz arra,
Hogy ez a város le legyen szarva.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr69582022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása