HTML

a fruzsinak a blogja.

Friss topikok

Linkblog

ott az első sorban ül és mégsem érti..

2008.07.26. 04:35 fruzs.

.. csak bámul rám, hogy minden rendben.

neki könnyebb minden.

éjjel van ugye.. és hihetetlenül fáradt vagyok. de annyi mindent le kell tisztáznom magamban. és nappal se időm, se alkalmam elgondolkodni rajta. szóval itt és most teszem. vagyis legalább most.

nem garantálom az értelmes, összefüggő mondatokat ilyenkor. =D

na kezdjük azzal, hogy báb vagyok? megmondják, hogy mikor van az iskola.. mikor kell (kéne) tanulni.. mikor csináljak bármit. MIÉRT? én egész életemben ez ellen voltam. nem bírom elviselni. ha nekem nincs kedvem tanulni.. akkor nem fogok. pedig tudom, hogy kell. (kéne) ahelyett teszek olyat amivel tényleg fejlődik a személyiségem. olvasok, tájékozódok a világban.. ami szerintem sokkal fontosabb, mint 16 a harmadikon * 64 a másodikon = tizennéggyel. és mégis ez számít. e szerint vesznek fel az egyetemre. nem aszerint, hogy mennyire vagy tájékozott általános dolgokban. komolyan mondom néha már kiállnék az utca közepére és ordítanék a világba =D és ez csak egy példa volt.. annyi mindenben bábként élünk a világban. de ugyanakkor ha nem irányítanánk a világot és mindenki azt csinálná amihez éppen kedve szottyan.. hát az ennél sokkal rosszabb lenne. de ugyanakkor.. =D nem szeretek és nem is szoktam politizálni.. de magyarországon. ezzel a vezetőkkel. elég erősen meg van pecsételve az elkövetkezendő 20 évem..

a másik ami most per pillanat foglalkoztat az az, hogy annyira nem ismerem önmagam, hogy az hihetetlen.. az elöbb beszéltem MSN-en 3 barátommal.. (amíg el nem mentek aludni.. akkor jöttem ide.:) mind ugyanazt mondták rólam. és nem hittem a szememnek. pedig nem ismerik egymást. és én az életben nem gondoltam volna, hogy én akivel 16 éve élek ilyen vagyok. vagy így tűnök másoknak.. mondtak jó dolgokat is, meg rosszakat is. és nemtudom az egom miatt?! de a jó dolgokat elöbb elhittem mint a rosszakat =D  az egyik rossz tulajdonságom szerintük a figyelmetlenségem. ha beszélnek gyakran teljesen másfele figyelek. ezt sem tudtam, pedig ez eléggé bántó lehet.. és megsértődnék =D de nem szándékos. a másik a kibaszott határozatlanságom. ezt magamban vettem észre. és meglepő módon ők nem. pedig ez szinte minden dologban jelen van az életemben úgyérzem.

hamár határozatlanság. a "megbeszélésen" is elgondolkodtam.. és nem nagyon jutottam semmire =D de annyi biztos, hogy ez az érzés a szándékos oda-vissza bántásokból alakulhatott ki. iciripicike bántásokból. amiket eleinte még szerintem véletlen mondtunk egymásnak.. én legalábbis biztos. ő róla se feltételezek mást. de mára már egyáltalán nem erről szól.. nálam nem. és sajnos most sem feltételezek mást róla. persze, szeretem. ő is szeret. de hiányzik... eléggé sok minden. 15 hónap <3

a szüleimhez való viszony reggeltől, szóval nagyjából mostantól =D megváltozik. jófej kisgyerek leszek. mert annyira rövid az idő. és bármi történhet.. és nem szeretném, hogy ne tudják, hogy szeretem őket.. biztos tudják, mégha nemis mondom.. de 1. nem lehetek ebben biztos. 2. a gondolat nem ér semmit. szóval mától jókislány vagyok :) és mosogatok. meg főzök. és csinálok palacsintát. ennyi elég mára a jóból =D

nyitottabb leszek az emberek felé.. és meghallgatom a krisnást. =D meg nem várom meg amíg a másik kezd el valami témát felhozni.. neki is legalább olyan nehéz mint nekem =D szóval innentől kezdve nyitoknyitoknyitok más emberek felé.

és javítok az alvászavaromon. :)

Ma éjjel a semmi sem olyan,
mint amikor olyan, amilyen.
Sétál a Hold a háztetőn,
zsinóron húzza maga után a szívem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kopogtatasnelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr59586178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása